Houbo un erro no nome da dirección de correo electrónico ao que mandar a tarefa, que agora xa está corrixida nas páxinas das correccións.
A dirección correcta é tigerocoto@gmail.com
Desculpade as molestias.
viernes, 8 de mayo de 2020
SOLUCIÓN ACTIVIDADES 4ºEP - 07/05/2020
Bo día!
Espero que vos saíran ben as actividades, aquí tedes as solucións ao traballo do xoves. Se queredes, podedes comentar nesta entrada para que eu saiba se o ides entendendo.
Con respecto á ficha de entregar, lembrade que hoxe é o último día. Xa só faltades uns pouquiños.
A próxima semana publicarei coma sempre: traballo luns e mércores, e solucións o venres. Pasade un finde estupendo!
SOLUCIÓNS ACTIVIDADES 3º- 07/05/2020
Bo día!
Déixovos aquí as solucións á ficha das horas, que supoño que vos sairía xenial. Se queredes, podedes deixar os vosos comentarios nesta entrada, para saber como o ides entendendo.
En canto á do martes, lembrade que hoxe é o último día para entregala! Xa só quedades uns pouquiños!
A semana que ven volvo colgar coma sempre: luns e mércores actividades, e o venres solucións. Pasade un bo finde!
TRABALLO 2º 8-5-20
Boas! Hoxe imos facer tres actividades.
Actividade 1: Imos empezar repasando as cancións e videos de vocabulario.
Health problems
I´m feeling ill song
Come on everyone keep healthy!
Actividade 2: Imos a páxina 59 do pupils book e escribimos as palabras de vocabulario, logo escribimos o que fai Pong every day. Por último escoitamos e señalamos a foto correspondente (exercicio 18)
Actividade 1: Imos empezar repasando as cancións e videos de vocabulario.
Health problems
I´m feeling ill song
Come on everyone keep healthy!
Actividade 2: Imos a páxina 59 do pupils book e escribimos as palabras de vocabulario, logo escribimos o que fai Pong every day. Por último escoitamos e señalamos a foto correspondente (exercicio 18)
Se vos animades e tendes con quen podedes practicar os diálogos na casa.
Actividade 3:Imos a páxina 47 do activity book e escribimos o que lles pasa ou o que fan.
O mércores máis e tamén colgarei as actividades desta semana correxidas para que poidades comprobalas na casa.
Boa fin de semana!
jueves, 7 de mayo de 2020
TAREFA 4ºEP (7/5/2020)
Bo día!!
Hoxe imos tentar facer os exercicios de gramática, a ver que tal vos atopades e se saen ben. Se non, non vos preocupedes.
Primeiro, ides o Pupil's Book á páxina 40 e ledes o cadro de gramática e o "Tiger Tips". Fixádevos que o tempo no que están os verbos xa o destes, están en Presente Simple, como na unidade 4, que acababamos de dar, o único que cambia é que agora engadimos os "hobbies" despois do verbo (outra vez empregamos o auxiliar "DO", o que nos axudaba a preguntar e a facer negacións, lembrades?). Se na casa se animan, podedes xogar "Guess who!" seguindo o modelo de conversa, xa sabedes como se fai.
A continuación, facedes a páxina 39 do Activity Book. O exercicio 8 podedes copialo do Pupli's Book, e nas actividades 9 e 10 seguide os exemplos, estou segura de que o podedes facer estupendamente tod@s.
Mañán a media mañá colgarei as solucións desta páxina. Das que mandei o martes recibín xa moitas, e están saíndo xenial!!! Noraboa!
TAREFA 3ºEP (7/5/2020)
Bo día!!
Hoxe imos seguir traballando as horas. Imos aprender a dicir "e media". Fixádevos! Podemos preguntar a hora de varias formas.
Hoxe imos seguir traballando as horas. Imos aprender a dicir "e media". Fixádevos! Podemos preguntar a hora de varias formas.
What time is it? / What's the time?
Son as dúas en punto = It's two o'clock.
Son as dúas e media = It's half past two.
Despois de ver o vídeo, podedes facer esta ficha para practicar, só tedes que debuxar a agulla das horas.
Mañá venres teredes a solución desta ficha. Do luns recibín moitas, e están saíndo moi moi ben, noraboa!!!
TRABALLO 1º 7-5-2020
Boas! deixo o traballo para hoxe.
Actividade 1:Imos empezar repasando as cancións da unidade e o video de vocabulario.
A frog can jump
Can you help me please?
Animals
Actividade 2:Imos a páxina 59 do pupil´s book e unimos. Despois facemos a actividade de listening, tendes que rodear a cariña que corresponde. Recordade que escoitamos tres veces.
Listen, circle and repeat.
Se vos animades cando acabedes podedes facer na casa con algún maior o diálogo.
Actividade 3: Facemos a páxina 47 do activity book. Escribimos o nome do animal e rodeamos que é o que pode facer. Se é posible podedes ir decindo : An elephant can walk, a giraffe can run, a frog can jump...
Actividade 1:Imos empezar repasando as cancións da unidade e o video de vocabulario.
A frog can jump
Can you help me please?
Animals
Actividade 2:Imos a páxina 59 do pupil´s book e unimos. Despois facemos a actividade de listening, tendes que rodear a cariña que corresponde. Recordade que escoitamos tres veces.
Listen, circle and repeat.
Se vos animades cando acabedes podedes facer na casa con algún maior o diálogo.
Actividade 3: Facemos a páxina 47 do activity book. Escribimos o nome do animal e rodeamos que é o que pode facer. Se é posible podedes ir decindo : An elephant can walk, a giraffe can run, a frog can jump...
O martes máis e colgarei as páxinas desta semana correxidas.
Boa fin de semana!
TAREFA 5º E. PRIMARIA
Good morning!
Hoxe seguimos traballando a historia da Unidade 6 e faremos as seguintes actividades:
- PUPIL´S BOOK pages 56 and 57: read the story "The jetboat and the crocodile".
- ACTIVITY BOOK page 56: activities 8 and 9.
Mañá colgarei as correccións.
Hoxe seguimos traballando a historia da Unidade 6 e faremos as seguintes actividades:
- PUPIL´S BOOK pages 56 and 57: read the story "The jetboat and the crocodile".
- ACTIVITY BOOK page 56: activities 8 and 9.
Mañá colgarei as correccións.
miércoles, 6 de mayo de 2020
TAREFA 6º E. PRIMARIA
Good morning!
Despois destes días de descanso volvemos á rutina, e imos facelo repasando o vocabulario e a gramática da Unidade 5 sobre inventos e os verbos en pasado. Para iso faremos:
- ACTIVITY BOOK page 86: Vocabulary, activities 1 and 2.
- ACTIVITY BOOK pages 98 and 99: Grammar, activitires: 1, 2, 3 and 4.
O venres colgarei as correccións.
Despois destes días de descanso volvemos á rutina, e imos facelo repasando o vocabulario e a gramática da Unidade 5 sobre inventos e os verbos en pasado. Para iso faremos:
- ACTIVITY BOOK page 86: Vocabulary, activities 1 and 2.
- ACTIVITY BOOK pages 98 and 99: Grammar, activitires: 1, 2, 3 and 4.
O venres colgarei as correccións.
TRABALLO 2º 6-5-2020
Boas!
Hoxe temos 4 actividades.
Actividade 1: Volvemos a ver a foto e escoitamos as palabras. Keep healthy
Actividade 2: Imos a páxina 58 do libro e completamos as oracións fixándonos no debuxo e seguindo o modelo da primeira. Fixámonos en que cada vez van perdendo máis palabras.
Actividade 3: Agora imos facer un listening. Recordade que escoitamos tres veces e imos escribindo os números do 2 ao 8.
Listen and number
Actividade 4:Facemos a páxina 46 do activity book.
Hoxe temos 4 actividades.
Actividade 1: Volvemos a ver a foto e escoitamos as palabras. Keep healthy
Actividade 2: Imos a páxina 58 do libro e completamos as oracións fixándonos no debuxo e seguindo o modelo da primeira. Fixámonos en que cada vez van perdendo máis palabras.
Actividade 3: Agora imos facer un listening. Recordade que escoitamos tres veces e imos escribindo os números do 2 ao 8.
Listen and number
Actividade 4:Facemos a páxina 46 do activity book.
martes, 5 de mayo de 2020
TAREFA PARA ENTREGAR 3ºEP
Bo día!!!
Hoxe propóñovos facer esta ficha interactiva que hai que entregar. Desta maneira, pretendo comprobar quen está facendo as tarefas e quen non. Tedes para entregala ata este venres día 8 de maio.
Unha vez que rematedes, dádeslle a "Terminado", e abrirase unha xanela, onde tendes que escoller "enviar mis respuestas a mi profesor".Unha vez que escollades isto, a xanela farase máis grande e aparecerá o seguinte:
É preciso que poñades o voso nome e primeiro apelido, e MOI IMPORTANTE que, cando poñades a que curso pertencedes, o fagades da seguinte maneira - número cardinal e, sen espacio, letra da aula en letra maiúscula. Isto é, 3A, 3B ou 3C. No apartado "Introduce el email o el código clave de tu profesor" tedes que poñer tigerocoto@gmail.com
Unha vez que rematedes, dádeslle a "Terminado", e abrirase unha xanela, onde tendes que escoller "enviar mis respuestas a mi profesor".Unha vez que escollades isto, a xanela farase máis grande e aparecerá o seguinte:
Things we do every day
TAREFA PARA ENTREGAR 4ºEP
Bo día!!!
Hoxe propóñovos facer esta ficha interactiva que hai que entregar. Desta maneira, pretendo comprobar quen está facendo as tarefas e quen non. Tedes para entregala ata este venres día 8 de maio.
Unha vez que rematedes, dádeslle a "Terminado", e abrirase unha xanela, onde tendes que escoller "enviar mis respuestas a mi profesor".Unha vez que escollades isto, a xanela farase máis grande e aparecerá o seguinte:
É preciso que poñades o voso nome e primeiro apelido, e MOI IMPORTANTE que, cando poñades a que curso pertencedes, o fagades da seguinte maneira - número cardinal e, sen espacio, letra da aula en letra maiúscula. Isto é, 4A, 4B ou 4C. No apartado "Introduce el email o el código clave de tu profesor" tedes que poñer tigerocoto@gmail.com
Unha vez que rematedes, dádeslle a "Terminado", e abrirase unha xanela, onde tendes que escoller "enviar mis respuestas a mi profesor".Unha vez que escollades isto, a xanela farase máis grande e aparecerá o seguinte:
Free time activities
Traballo para 1º 5-5-2020
Bos días!
Hoxe imos facer catro actividades.
Actividade 1: Vemos o video. How to move
Actividade 2: Imos ao final do noso pupil´s book e collemos os stickers. Logo imos a páxina 58 do noso libro e pegámolas.
Logo escribimos debaixo o nome de cada animal.
Actividade 3: Facemos o listening. Escoitamolo 3 veces e imos escribindo os números dende o 2 o 8.
Listen, number and stick
Actividade 4: Facemos a páxina 46 do activity book.
Hoxe imos facer catro actividades.
Actividade 1: Vemos o video. How to move
Actividade 2: Imos ao final do noso pupil´s book e collemos os stickers. Logo imos a páxina 58 do noso libro e pegámolas.
Logo escribimos debaixo o nome de cada animal.
Actividade 3: Facemos o listening. Escoitamolo 3 veces e imos escribindo os números dende o 2 o 8.
Listen, number and stick
Actividade 4: Facemos a páxina 46 do activity book.
TAREFA 5º E. PRIMARIA
Good morning!
Comezamos semana e imos facer unha lectura onde aprenderemos un pouco máis sobre Sudáfrica (Victoria Falls "moonbow"):
- PUPIL´S BOOK pages 56 and 57: activities 8 (Story: "The jetboat and the crocodile"), 9 and 10 (answer orally).
- ACTIVITY BOOK page 56: activity 7.
Colgarei nova tarefa o xoves.
Comezamos semana e imos facer unha lectura onde aprenderemos un pouco máis sobre Sudáfrica (Victoria Falls "moonbow"):
- PUPIL´S BOOK pages 56 and 57: activities 8 (Story: "The jetboat and the crocodile"), 9 and 10 (answer orally).
- ACTIVITY BOOK page 56: activity 7.
Listenings: http://macmillaneducationeverywhere.com
User: COVTIGER5
Password: MACMILLAN2020
|
Colgarei nova tarefa o xoves.
lunes, 4 de mayo de 2020
The very hungry caterpillar (INFANTIL)
Boas! Hoxe deixovos 3 actividades.
Actividade 1: Saudamos o noso caterpillar decindo Hello caterpillar!
Miramos a historia outra vez.
The very hungry caterpillar story
Actividade 2: Escoitamos a canción do conto. Se podemos facemos xestos (uns corniños para facer de caterpillar, tocar a barriga para decir que teño fame...)
The very hungy caterpillar song
Actividade 3: Facemos unha pequena ficha. The very hungry caterpillar worksheet
Actividade 1: Saudamos o noso caterpillar decindo Hello caterpillar!
Miramos a historia outra vez.
The very hungry caterpillar story
Actividade 2: Escoitamos a canción do conto. Se podemos facemos xestos (uns corniños para facer de caterpillar, tocar a barriga para decir que teño fame...)
The very hungy caterpillar song
Actividade 3: Facemos unha pequena ficha. The very hungry caterpillar worksheet
Suscribirse a:
Entradas (Atom)